mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 1 juli 2014

Min dag

 hatten klar
 
 jag fick en underbar mugg
 

 visade Micke o Nettan våran nya badstrand
men var är badvädret?
 
 så blev de då dags att fara till Ängsö på vernissage
 
 Magnus o Crystal  Nystedt
 
 utställningen Västerås o Mälaren - en kärlekshistoria
och den här är min favorit
 



 så var de dags för födelsedagsmiddag på AGrill

vegetarisk plocktallrik
så gott kommer att ta den igen
 
Lennart o Nettan tog kyckling
Micke burgare på karré
ALLA var NÖJDA
 

2 kommentarer:

Pixi sa...

Grattis igen Måd!Ser ut att du hade en bra dag! Undrar vart du hittade mönster till hatten,är den till vuxen?Kram

Mådde sa...

ja du Pixi den är i vuxenstorlek men ett litet huvud
och jag har frivirkat den..men om du ber snällt kan jag kanske fixa fram ett mönster..