mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 4 oktober 2014

gårdagen var en fredag

 
i går var de den 3 oktober och då fyller våran älskade Annaeva år
svårt att förstå var alla år tar vägen
för de är ju hela 46 år sen hon föddes.....
 
 

 jag har nya skor om ni inte viste de *fniss fniss*
 
 skulle till läkaren kl 14.30
men när vi kom dit var de stängt för utbildning ????
ringde och dom skulle ringa tillbaka
telefontid fram till 16
men INGEN har RINGT
så nu får jag inte veta förrän på måndag
vem som sa eller hörde fel
 
 så jag tröstar mej med en "Fiat" på café Bianchi
 
 broccoli blomkål o starka korven i en låda
 



 såg detta påslakan på stan i dag... vet inte om jag skulle vilja ha de
 
 ännu en underbar låda till julprojektet
 
 och jag har stickat klart ett par höststrumpor
också till projektet
 
 har varit med i ett hemligt byte på en stick o virksida
detta är de underbara paket jag fått
godis doftljus, underbara handledsvärmare och garn som är helt magiskt
så nöjd
 
 så ställer jag in en bit fryst renkött
de får stå i 90° över natten
 
FREDAGSMYS

Inga kommentarer: