mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 23 oktober 2014

OJ vilken dag


 Hisskonst
 
 och så blev de lite väntan
men bara lite var inne 5 min innan jag skulle vara där
 
och snacka om jag blev förvånad
de var inte alls de jag trodde jag skulle göra
kolla tryck och ögonbottnar som jag brukar
de var koll av hängande ögonlock
hade helt glömt att jag ja fått en remiss skickad
 
 å vad jag älskar de här sätta att måla
 
 frukost
 
 med fint sällskap
 
 det ska vara koppar i år sägs det
 
 kan du gissa vem som försöker ta sej in i vinkartongen?
 
 Lennart fick tandvärk i natt och nu sitter vi här och jag har ont i magen och mår illa
han kommer att få dra ut tanden ... om den inte ger sej
blev lite rensad i dag
 
 jag försöker skingra tankarna med att virka
 
 en fiskburgare på Max
 
 och de här blev kvar... fisken var JÄTTEGOD
 
så blev den klar den lilla hjärtekatten... undrar va den ska heta
 
de var en sådan gynnare som var på väg in i vinboxen.....
 

Inga kommentarer: