mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 12 juli 2015

en UNDERBAR söndag

 mycket vatten i Voijtjajaure
 
 en ny fin psalm Bosse han kan han
 
 de var även en och annan mygga på gudstjänsten
 



 så blev de då fika...
 
Vackra Vera
undrar om jag sett TT nån gång i kyrkan?
när fan blir gammal blir han religiös...fniss fniss 
 

 när vi kom till "byn" blev de lite glass i solen
ja vi delade förstås på den här
 
 hemma blev de så småningom lite mat
av en skiva kassler blev de en variant av carbonara  
 
 myggen dansar i de vackra vädret
 
 jag flyttar efter solen...
 de var inte många myggor men jag satt en rökelse
för säkerhets skull
 
 svartvita frun
 


 så var dom tjocka klara
nu har jag satt igång med ett par tunna
båda paren är beställning
 
varm macka med makrill o ägg
en riktig gammal goding
(redan på 60-talet åt vi dessa mackor)

Inga kommentarer: