mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 7 juli 2015

så dog jag lite Men UPPSTOD

 nu har tanden gått sönder mer ändå....
 

har fått en tid hos tandläkaren kl 16 i dag
 
 Lennart provar köket och de funkar
de var bra de för vi behöver de när vi ska på vår Norgetur
 
 lite mat från i går förstärkt med korv o ris
 
 ett litet piller som ska rädda min dag
men de vet i tusan tog två kände ingen verkan
 
klicka här så kommer du till dessa änglar
som så varligt tog hand om mej i dag
 
 så där ja då var de över...985:- MEN tanden är hel
i dag har jag inte gjort någon nytta
bara varit rädd och mått illa
sprungit på toa femtio elva gånger
men som sagt nu är de över
  
så var ett par sockar klara inför julen
 
så ska jag sticka jaktsockar
en beställning

Inga kommentarer: