mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 29 november 2015

Advenstsafton ...

 Saluhallen Slakteriet firar 2 år
här kommer vi och ska lämna tillbaka "korvlådan"
Susanne passade på att fota
 
 och inte vann vi på chokladhjulet
men vi hade roligt en stund
 
 och de finns så mycket fint
 
 Rose-Marie lika glad och trevlig som vanligt
 
 en liten öl så här i adventstider

 nu är de mat som hägrar
 jag väntar o väntar
 den som väntar på nått gott...väntar aldrig för länge heter de ju
kyckling o ris ... orkade inte allt så jag fick till mellis också
 
 så hem och måla lite på efm
min bok är snart slut
har beställt två nya + lite pennor
Drog ut några bilder från nätet
men att måla på kopieringspapper är inte lika kul
 
 Lennart fixade lite mat
 
 och sen blev de kaffe
 


Inga kommentarer: