mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 8 november 2015

de blev lördag även den här veckan

låt kärleken färga hela jorden
låt kärleken fylla hjärtat
kärleken räcker till alla
låt kärleken flyga högt
den tar aldrig slut
lev i kärlek
 
 dags att skala potatis...
 
 fixade ju en märgpipa i går och de var mycket kött
så i dag blev de pepparrotskött
 
 så var de dags...Kent Iwemyr hade vernissage
han och Lennart gick på yrkesskolan i Kolbäck tillsammans
nån gång på 60 talet
 
då min höft trilskades lite
gick jag och satt mej efter en sväng runt bland tavlorna






jättemycket folk....kul



 väl  hemma blev de lite mat
korv med västerbottensost från Stora Ekeby
och en krämig potatisgratäng
 
så var även denna sida i boken klar
nästan så jag tycker de är synd
för just sådana här mönster
gillar jag

Inga kommentarer: