mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 juni 2017

Balkonghäng i sol o skugga

 så sant så sant

 tidigt på morgonen är det skönt på balkongen ut mot Norrleden
sen får man byta balkong och ta den i skuggan in mot gården

bäst och passa på innan det blir för varmt
Lennart är hos Ragge o Marie och fixar nått

så var det dags att leverera

till grabbarna på Officersmässen
(dom borde sitta tvärs om,
då blev det ju Hanson o Karlsson)
Björn o Magnus

 hem och fixa lite mat innan Lennart ska iväg igen

fick hem min leverans i dag
handlade varor för 790:- betalade 380:-
där är verkligen matSMART

 kvällens gotta på balkongen

har just beställt ett par dylika BUBBLISAR
just den färgen
får se när dom kommer
känns som skönare än stödstrumpor faktiskt

"Bubblisar" är kompressionsplagg som med sin bubbliga yta
ger både kompression och lymfmassage.
Plaggen är utvecklade i ett samarbete
mellan överläkare Tim Kvick och drygt 500 kvinnor
med lipödem i olika stadier och storlekar.
De är under ständig utveckling och förbättring.
Bubblisarna fungerar utmärkt även för dig utan lipödem.
För dig som ska på långresa, för dig som vill slippa svullna ben,
för dig som vill ha kompression till träningen,
för dig som vill släta ut och forma benen,
möjligheterna och fördelarna är många.

5 min om dagen eller rättare sagt 5 min varje kväll
men gel på ska vara bra för mina tänder HOPPAS PÅ DET

Inga kommentarer: