mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 27 juni 2017

en liten dag mitt i mellan

förmiddagen spenderade jag på Hjärtpunkten
lämnade tillbaka lite låneböcker
och tur var så skulle jag inte låna
för nu har bibblan sommartider
och då ingick inte måndagar i öppettiderna 

då Lennart är hos Ragge och jobbar
passade jag på att ta en liten sallad från ICA

i dag kom så äntligen mitt paket från  västerbottenssåpa
post nord slarvade bort det förra paketet
så nu fick jag ett nytt

dessa underbara påsar att ha med till affären när man köper frukt o grönt
och som packpåsar och handarbetspåsar
ja allt som behöver en påse
försöker dra ner på plasten

och så kom också kakorna från Matsmart

kvällens lilla middag
kokt fläskkorv o dillsås

Inga kommentarer: