mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 5 juni 2017

har använt all min ork i dag...

 har laddat för veckan

 och så äntligen till Soppköket det var ju MÅNADER sen sist


 hade med banankaka

som fick en klick grädde
en chokladbit och en liten jordgubbe
som dekoration


 det blev en mycket lugn dag många åt och gick
det var ju sköt väder
andra passade på att sova i några timmar

 disk blir det

 Jag fick till några varv
ackompanjerad av snarkningar

 Lennart tog en sväng till gropen


 det skulle springas och simmas så många varv man orkade/han
på 1 timme eller 3½ timme
helt galet










 jag behöver inte springa och simma för att bli helt slut
jag har så liten ork
SJÖGREN har tagit allt

 fick dock till lite mat så småningom
(rester igen då)

 och lite fika på balkongen

vi har talat om konfirmation i dag
och jag bara måste leta rätt på mina o Lennarts
konfirmationsminnen

Inga kommentarer: