mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 9 juni 2017

ett skov på ingång TROR jag men HOPPAS jag har fel

 Visserligen är jag trött och slut
men förmiddagarna går nästan bra
Vaknade med huvudvärk
som om jag hade ett pannband som var för litet
Men baka lite klarar nog jag av

 assistenten blandade och fixade
jag hällde över i formen
ungen gräddade
med hjälp går allt
när jag sov som bäst (fick 2½timmes skönhetssömn i dag)
ringde telefonen och sköterskan på City ville fixa en tid med mej
trevligt va?


 Lennart var till Sannas och hämtade ett rosa paket

 ett paket fyllt med lycka
känner att jag behöver det just nu

 HA HA ja de är sill på tallriken också om än bara två bitar

 provvirkat

i dag fick Lennart ett sms från tele2
där dom påpekade att hans räkning från april inte var betald
Jag kollade men den är betald.... eller hur??
så vi sa att det är nog bara ett sånt där fejk sms.
Men som tur var så kollade jag med Tele2

och dom svarar som så;
Det gäller fakturan i april 345526444 270kr.
Den skulle ha dragits med automatik då ni har autogiro,
men ett tekniskt fel har gjort att den inte blivit dragen som det ska.
Vi ber om ursäkt för detta ,
nästa faktura ska det fungera som vanligt igen.
Det går bra att använda vårt postgironr: 14 62 41-5 för manuell inbetalning.

Jag hävdar att jag har kollat på internet och den är betald
Svar;
Hej Måd, Okej, det var konstigt.
Har du möjlighet att skicka in en bild på betalningen
som du ser så ska vi utreda detta?
Vi har flyttat fram förfallodatumet
så att det inte blir något krav på fakturan under utredningen.
Med Vänliga Hälsningar Anina Jansson

Nu får vi se vad dom kommer fram till

Inga kommentarer: