mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 18 augusti 2017

1680 meter garn

 Solen gör maj glad...

 har pillat med att fundera ut hur man skulle virka just den här rutan


den får heta strandaster 

 den här hittade jag på min promenad
tyckte den var lite rolig





 ibland är stigen smal...



 undrar om fågeln tilläggsisolerat holken inför vintern?


 oj va jag har bråkat med Post Nord, Bring och adressändring
här betalar jag 600kr för att få posten hit till stugan
men ändå likt förbannat ligger den i lådan hemma i stan

 hittade lite svamp i dag som nu ska rensas och sen torkas 

 Grön ärtstuvning 
DET ÄR JU NÄSTAN FÖR GOTT

lite till frysen oxå


då har jag bestämt mej 
jag ska göra den här till Annaeva som fyller 50 år nästa år

får bli den här färgen
8 nystan 

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Du är såååå duktig med dina fingrar,rena konstverken👍Postnord är bedrövliga,får inte mannens post att fungera heller👀Kram Ellinor

Unknown sa...

Vilken vacker present det kommer bli! Den är säkert jätterolig att göra...