mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 29 augusti 2017

Jag är inte lat och slö......


 att vårda gamla ting...
kakfatet mamma gjorde för länge sen
får sej en uppfräschning 
med lite Västerbottensåpa

i dag är det dimmigt i T-byn
ja även i Yttervik



men så fram på morgonkvisten lättade dimman
och världen kom åter



 kålpudding på G

 blev en liten köttfärslimpa oxå 
fylld med oliver och ost

 jag blir GALEN på posten....
varför kan dom inte fatta 
att vi har eftersänd post

 så kom hemliga paketet från Matsmart 
fniss fniss kattmat och blodtrycksmätare
inget jag är intresserad av
men hur ska dom veta det

inte så oväntat att det blev kålpudding till middag

i dag har det varit en skitdag...jag blir ibland så himla trött
inte normal trötthet utan ALLT tar slut
jag kan inte tänka eller göra nått
orkar inte lyfta armen än gång
och psyket hamnar jag på -0 
men JAG VET att det inte är jag som är lat och slö
för att jag måste vila i flera timmar 
det är SJÖGREN som är boven 

1 kommentar:

Ellinor sa...

Du är en underbar kämpe men Sjögren borde vräkas..han är elak.Kram och ta det lugnt idag/Ellinor