mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 23 december 2011

dan före dan före dopparedan...




                                              bilden är från nätet
var till ögon och fotade ögonbotten
och kollade trycket
har ju risk att ärva glaukom, grön starr
allt värkar bra men jag får svar i januari



 Laxpudding är bland de godaste jag vet...

 så här ser knäck ut som nästan tagit eld i micron
de rök och luktade förfärligt
trodde nästan brandkåren skulle komma
 efter de äventyret behövdes kaffe o struva
 sen blev de en ny satts knäck
1 dl socker
1 dl ljus sirap
1 dl iMat
koka i 10-15 min
25 knäckar  blev de

nu är alla luvtomtar klara....
grannarna skall få var sin liksom



och så har vi slagit in alla julklappar oxå

Inga kommentarer: