mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 31 december 2011

så kan de gå...

Dagen har varit lugn och trevlig
liten lunch ute på Erikslund vi delade på en sallad
sen hem och slappa lite och rika ett varv på en ny Muckla
sen ner till kära grannar och där blev de prat o skratt
glögg kaffe o hembakt bulle

tanken med kvällen var Lennart på bandy
jag i virksoffan med min Muckla

jo då de började så men strax efter kl 20 fick
jag ont i bröstet tryck upp i halsen och kinden
även höger öra och höger arm...ja ja tänkte jag de går över

Men så sa ALLA inne på FB ring 1177 och snäll o foglig som jag är
så gjorde jag de.....och kvinnan ville sända en ambulans med en gång
men jag tyckte att vi kunde vänta till Lennart kom hem och åka upp
och så blev de
När vi kom upp till akuten stod dom och väntade på mej
de blev EKG o blodprov Men alla prov var bra
Läkaren kunde inte veta va felet var, men jag skall få komma på
arbetsEKG

läkaren var helt underbar hon tog en stol och satte sej
tog verkligen tid med mej

1 kommentar:

Smycka sa...

Men da Måd! Hoppas att allt är ok med dig! Önksar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År! Kramar om