mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 20 februari 2012

Fredag Lördag Söndag



Linus kom har hade beställ PÖLSA

jag åt dock LEVERGRYTA

lördag fm åkte vi till Östanbäck och köpte

årets påskljus

ja Linus är ju här så nu blir de 
STUVADE MAKARONER o KÖTTBULLAR
 På min talrik blev de mat kvar Mackisar är inte min grej

 ett kort sänt till våran vän som fyller år

pizza till "Ranelid"
och så blev de söndag och jag är HELDÄCKAD
kom inte ur sängen på hela dagen

Lennart och Linus åkte till Upplans Väsby och grattade
Ola som fyllde år
själv ligger jag i sängen

INGEN MAT BARA VATTEN OCH TE I DAG

2 kommentarer:

sticktoka sa...

Hoppas att du mår mkt bättre nu. kramar i mängd//anette

Bibbi sa...

Pölsa är väldigt gott, äter inte lever överhuvudtaget... för mycket sådant då jag växte upp och det fanns hur mycket som helst..