mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 februari 2012

Söndag

Lunchen men EGEN kyckling wok
potatisarna blev utmärkta "vattenkastanjer"
tog lite vad som fanns i kylen
potatis, morot, vitkål, en stor champinjon, gul lök, 
röd paprika, färsk broccoli och ärtskott
ja kyckling förstås


KÖRCAFÉ på Hökåsen
här är kyrkokören i Tortuna kyrka

en VANSINNIGT gammal bild på Opalkören


var upp till Församlingsgården på KÖRCAFE 
Trodde de var till förmån för "lutherhjälpen" (vet att de inte heter så nuförtiden)
men de var vist till en körresa
märkligt tycker jag när de är fastetid och insamlingsperiod
Men bullarna var goda och dom sjöng bra


och så blev de rester från gårdagen till kvällen


 i dag har jag virkat ett sittunderlag
till Ola så han inte behöver frysa om rumpan
bild kommer i morgon

mina älskade tulpaner

1 kommentar:

Ellinor sa...

Härligt!Älskar också tulpaner,dom doftar VÅR!Kram Ellinor