mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 7 mars 2012

i dag firar jag


Idag är det en STOR dag för mej
för 7 år sen började mitt nya liv
ett liv som jag INTE vill byta bort

ett friskare liv

visserligen jag kan inte äta ½ liter glass på en gång
jag kan inte äta 2 tårtbitar, jag kan inte äta en hel pizza
och inte en sjö med gräddsås
MEN VEM MÅSTE DE??

Detta var då...sommaren 2003 i nordnorge
 här är min "lilla" mage när agrafferna skall tas bort efter GBP open
och här är jag i dag eller rättare sagt den 11-11-11 
75 kg lättare

jag vill inte tillbaka till mitt tidigare liv

12 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging =)

Kram Bitte & Christer

Anna sa...

Va säger man... Grattis!!
Kramar Anna

Maria sa...

Jag gläds med dig!!! GRATTIS!

Anonym sa...

Hej Måd!!
Det är ju helt fantastiskt!!
Vilken bedrift och styrka du haft att gå ner 75kg!
Beundrar dej storligen!!
Ha det gott här är -7 o visst finns här också snö kvar!

Soliga hälsningar från Helena i Helsingfors

Tina Blom sa...

Helt otrolig förvandling! Stort GRATTIS till dig!

Bibbi sa...

Grattis på din stora dag ! :)

Kram på Dig Bibbi

Anonym sa...

Hej, det är ju fantastiskt att du upplever att du fått ett nytt liv! Jag kom in till din blogg via fb! Vi känner inte alls varandra men då är det med fb, vänners vänners vänner...

Jag kämpar med för god aptit, ger efter för njutningen av maten och har skapat på mig en övervikt på 30 kg. Jag är trött och led lite för ofta och längtar efter mitt smalare jag som jag hade för bara fem år sedan!
Nu orkar jag inte gå på vågen mera för jag blir så deppig av det.
Men det var uppmuntrande att läsa att du upplever det så mycket lättare med allting då du blivit smalare. Jag ska försöka komma ihåg det då jag kämpar med mig själv! ha en fin vårvinter! Birgitta
PS finns på fb

Elin Markusson sa...

Men så härligt.. :) Det är bra jobbat och förstår din känsla...

in-knit sa...

Grattis och kram! <3

caroline uhlgren sa...

Wao snygging.... Har sopat upp hakan 2 våningar här. har inga ord.....

Underbart.......

Kärlek , respekt <3<3 kram

Susanne sa...

Fantastiskt! Kan knappt tro att det är samma person på bilderna! Skönt att du trivs och mår bättre nu! ♥

Varma vårkramar från
Susanne och Regnbågen

Livet i Tärnafjällen sa...

Kan inte ens komma ihåg hur du såg ut för 6-7 år sedan men minns att vi hälsade på er 2005-10-10 för då föddes våran Ebbe på kvällen och du hade det kanske inte så lätt just då. Kram och grattis
Nu skall jag äntligen ge mig tid att skriva lite i min blogg, tror jag. Välkommen till fjälls förresten. Jobbar den 30, men glöm inte våffeldag på Kupan 24/3 Ulla