mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 27 maj 2012

en mulen dag med solsken


Mors dag 25maj för 4 år sen dog pappa
och den 26 maj i fjol dog mamma










och i dag är de Mors dag .....

Lennart har varit på cykeltävling hela dagen
själv var jag till Hubbo kyrka på HHN på fm







tog en sväng till Café Anund och tog en lunchmacka
och lite virkning i skuggan








jag har nu virkat klart muffen
klippt o sytt skinnet så de blir mer fyrkantigt
så har jag lätt tovat och väntar på att de skall torka
så jag kan sy klart
ser ut att bli snyggt









så har jag börjat på en sjal även de i de underbara
garnet från Estland

1 kommentar:

Helena sa...

Hej Måd,

Oj vilket undert färgat garn på muffen! Det kommer att bli super vackert!!
Sjalens början ser fin ut den med.... :)
Soliga hälsningar från Helsingfors, Helena