mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 6 maj 2012

TV inspelning

ja då har vi varit med på en TV inspelning
vi har sjungit en massa BRA psalmer
som skall bli till olika gudstjänster i Jan - 13
och så spelades en hel mässa in

Resa mellan tvivel och tro
...text o musik Ulf Nomark

bl.a den här underbara sången
Tänk att jag får vara här hos dig
och vara precis som jag är
Tänk att du vill dela stunden med mig
och lyssna till mitt hjärtas slag.
Jag bör på en smärta
jag bär på en sorg
och vill att du tröstar mig nu.

Tänk att jag får vara här hos dig
och vara precis den jag är

Tärnakören sjön så helt otroligt bra
jag längtar så tills jag får se och höra dom igen
och Marcus han kan predika han....

 inte kan man tro att de är den 6 MAJ...men de är de!
 Gudstjänsterna vi skall spela in
är ju i bl.a 6 JANUARI
så de är kanske därför som vädret är som de är..

julkulor och granris
allt på sin plats

 men kyrkan var inte att känna igen

 kameror och ljus
både högt och lågt


 producenten skulle sluta
så efter gudstjänsten fick han sjunga för oss
han var jazzsångare
inte illa..
han hade ingen aning om detta
de var en överraskning från han kompisar

 sen blev de "fest" på församlingshemmet

 kaffe o smörgåstårta
ost o skinka, skaldjur och en med rostbiff...
så ingen behövde vara hungrig
men jag hade egen macka med
för säkerhets skull

 Lennart och Stig

 full fart i köket


 bara pappen kvar

 här väntar dom på sina damer....
ja se tanter dom får man vänta på

 när vi svängde in på våran väg
kan man ju undra var är vägen

potatis o broccoligratäng pannbiff o bönor
blev de till middag

Då var den lilla klänningen klar
tröja var ju klar redan tidigare

Inga kommentarer: