mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 4 maj 2012

SNÖ hela dagen

 en hungrig koltrast...
jag såg också en RÖDVINGETRAST
men jag han in på den med kameran

 kaffeost o virkning
en skön fm inne
för ute snöar det...

 uppstekt pannkaka och veckosallad
de blev lite över
som fåglarna fick

 kan du se fjället???
i dag har de varit "fulvär" hela dagen

 de är svarta sopsäckar för fönstren..
TV inspelning på gång

 middag var också räster + en köttkorv för ½ priset, kort datum
de blev den goda såsen från i går och lite ärtor
tyckte nästan såsen var godare i dag än i går

 lite fredagsmys
risgrynspudding vinbärssylt (dom Lennart plockade i höstas) och lite matlagnings grädde

nu blir de hocky och en "päron"

och jag skall virka vidare på lilla kläningen
har framstycket klart
nu är de bara möstret på bakstycket kvar

Inga kommentarer: