mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 23 juni 2013

en vanlig söndag med mat o oro


jag är så TRÖTT på den här oron
men jag kan inte släppa den
och de är ju en vecka innan jag skall på ultraljudet
och sen tar de ju lika länge innan jag får svar
nu har jag inte gjort annat än oroat mej de här året
när ska jag få lugn?
 
först var de gallsten + omop en vecka på kirurgen
sen kraftig UV
Blödning o snabba ryck till gyn
med en knöl på vänster sida
som visade sej inte vara nått
Så ett tarmvred och två dygn på kirurgen igen
och en ev operation
som med samtal med läkaren inte blev av
skulle nog inte bli nått bättre
och så kom brevet om det där
kärlnystanet på levern
JAG ORKAR INGET MER NU
 
jo ja vet .... men kan inte låta bli ändå
 
 Man kan tro att huvudet är dit skruvat...
men jag har ju alltid halsband
jag ser några tappra myggbett som kliar än
 
 lunchen kasslergratängen som fanns kvar + grönt
 
 konsten att sova i blåsten
 
 den kakan har rykande åtgång
 
 måste ju äta upp lite slattar
så de blev kassler även till kvällen
nu med potatis o rosépepparsås
 
 och nu var kaninerna klara
 
en till Lova en till Dexter och en till Bäbisen

Inga kommentarer: