mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 2 juni 2013

vilken härlig dag

 lunchen prinskorv potatis (som kokade sönder) och spenat
 
 
så en tur till RAMNÄS




 häftiga grejer som smeden visade
 



 den koppen skulle jag behöva
krukmakaren  
 
 varmt och skönt dock ingen sol
men lite regn när vi fikat klart på Mormors Bak
 
 vi stannade på Bovalskoken och plockade några liljekonvaljer
dom är nästan överblommade men jag hittade några i alla fall
 
hittade denna underbara dosett på Maxi Hälla
jag behöver ju en som har FYRA fack
 

så fiffig för man kan flytta "innerväggarna" och ta ut den dag man vill ha
och ta med om man åker nånstans Och inte behöver ta med hela "skiten"


och så var de mat igen
den där starka korven från i går fick bli smaksättare i en potatisgratäng
blev mycket gott

Inga kommentarer: