mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 5 juni 2013

Vilken DAG

 så var den klar
 
 bondomelett till lunch
 
 och så drog vi till Ramnäs och Mormors Bak
Kricke o Lennart diskuterar kakor
 
 Eila beundrar muggen
 
 och så kom en nyfiken hund
 
 jag hade inte min stickning/virkning med
så jag fick låna en på fiket
skulle bli en disktrasa
jag har stickat från dom räta varven
 
 och så hem och byta grannar
tog med Kjell o Gunilla ner till
Björn o Carlson på Kajen
 
 Björn stekte strömming
SÅ HIMLA GOTT
 

 Clas-Göran o Bengt underhöll
 
 
 Lennart kom så småningom
han hade varit på Cykeltävling i Skultuna
 
jag håller på med ett fodral till min dosett
tar lite tid pilligt som tusan
men de blir bra


 Roligt att se att "våra" balonger blir till glädje

 

så går solen ner efter en helt underbar dag

 

Inga kommentarer: