mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 6 juni 2013

oj va vi har firat

 Flaggan Pappa sydde i slöjden tidigt 1930 tal
 så kom dimman
 och Dexter o Lova
 lite såpbubbelblås innan vi ska åka till Djäkneberget
 
 mot nationaldagsfirande med flaggan i högsta hugg
 
 klart man ska ha sallad i egen låda när man är på picknick
 





 och så en glass
 
 lite mys med Gammel Morfar
 



och vilka kan man se här då
jo Kjell o Gunilla



 blå gul dammsugare
 så himla kladdig och "äcklig" om jag får säga vad jag tycker
men de var de ju bara jag som tyckte *fniss fniss*
 en spindel
 och en Hello Kitty
 
 sov innan vi var vid Djäknebergsskolan
 

 1 laxbit 2 potatisar och en massa grönt
man blir hungrig av att vifta med flaggan
 
 rosa fisk o potatis.....1½ laxbit försvann i unge herrn
dock inga grönsaker
 
 glass hallon kolasås och strössel
de försvann de också
 
kom på att man behöver TVÅ grytlappar
så nu har jag gjort en till
blir bra till Axel i morgon
 
 så roligt att se att barnen blir glada för sakerna vi sänt
 
även stora barn gillar balonger

Inga kommentarer: