mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 24 juni 2014

i dag har jag gjort de jag älskar mest ....

gubbar på taket
vi har fått nya fläktar i alla hus
och nu skulle de gamla "liken" ner
 
 efter att ha handlat en massa mat blev de en liten paj o vaniljsås
vi delar...
jag var in på IKEA och köpte en kudde stopp
de kommer ny sort i augusti ännu billigare
men nu behövde jag ju stoppet NU
 
 så var jag in och hämtade ut mina piller
järn o kalcium o vitaminer
 
 och så hem och ta platsen vid spisen
dubbel sats Vegetarisk Chili Con Carne
 
 fröknäcke... på påse
men jag kan ju säga att jag gör nog "egna" nästa gång
 
helt OK men inte mycket mer..
 
 så blev de två limpor
 
köpte en påse nåt o fruktmix för 10:- på City Gross
de fick bli fyllningen i limpan i dag

 
 8 portionspajer med suovas o västerbottenost
 
och dubbel satts med Power Meet bols på kyckling o kalkon

Inga kommentarer: