mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 26 juni 2014

Museum, cityfestival och musik i sommarkväll

 nu är Rut snart färdig och de vita garnet räckte...
fick bara en liten snutt vitt över
 
 så var på  Karlsgatan 2 en sväng
MYCKET att se och begrunda
små barnboksteckningar
 
 och STORA konstverk
 och så var de ju alla dessa underbara fotografier från stan
 
 en "cykel"
 
 och en gruvlig fråga
 
 än är de inget drag på festivalen
 

 men i Stadsparken var de drag
 




 var nog den häftigaste hoppgrej jag sett
 

 Suovas till lunch
 


 och så lite kaffe
 




 helt otroligt så lugnt och tyst de var i Vasaparken
men trodde att man hamnat 1 mil utanför stan
 
här snackar vi kabel


 ett mycket märkligt träd
de är ju platt
 

 vi åker buss... vilket inte händer så ofta
 
 baksidan på Odensvigatan
 
skogen inne på våran gård
 
 vi har piskställning och den är hel
 
 "mitt" hus
 

jag älskar köttbullar o stuvade makaroner

 
kvällen var vi till Hubbo
och lyssnade till Mikael
min "gamla" konfirmand

Inga kommentarer: