mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 23 juni 2014

Kastrullresan


nästan varmt när solen lyser
 
 10 min senare blåst o kallt
och inte en gnutta sol
 
dagens lunch
rester av olika slag
 
kolla in de här!
 
 var till Skultuna och köpte en snygg o BRA kastrull
träffade "pastor" Jansson och tog en fika
 
 kom hem och hittade lite köttfärs i frysen så började bli lite av äldre datum
både ren o ko o gris
blev en gryta pölsa
 
jag äter med lingon o Lennart med rödbettor

3 kommentarer:

elisabet sa...

Öj vad det såg gott ut

Anonym sa...

Hej! Såg att du varit med och hjälpt till vid klädbytardagarna i hökåsen, undrar om du vet om det blir något till hösten?

Mådde sa...

om du undrar över klädbytardagarna tycker jag du ska ta kontakt med
Hanna Lejbro
Församlingspedagog
021 - 40 38 61
070 - 038 22 70

Hanna.Lejbro@svenskakyrkan.se