mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 augusti 2014

första lördagen i augusti


 nu är dom laddade för att springa 500 m
 
 en bön till högre makter om bra fart
 



 dom "stora" barnen sprang 1800 m
med hinder
 









 stolt liten tös med medalj o goodybag
 


 sen om dom som sprungit LÅNGT
från Laisaliden över fjället lite över en mil
på 37 min
 



 och man måste ju ha förning med...
och så stickningen förståss
 
 kvällsmat stekt fisk o spenat
en favorit så länge jag kan minnas
 
 eftersom vi inte har så förfärligt varmt
är de skönt med sovsäcken
 
Lennart laddar för lite fiske

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
ja här i Boråstrakten behövs ingen sovsäck ,alldeles för varmt för min smak å hälsa ,just nu 32 grader.
ha det gott/Lisbeth