mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 11 november 2014

1111


11-11-11 kl 11 var lite kul faktiskt att fotas av riktig fotograf
 
 ja vet inte om jag har visat vårt nya tvättställ
blev ju bra och inte dyrt
Åhlens diskställ Ställa 99:-
 
ett genomskådat änglabus..
Bibbi min vän firar 10 år som GBP opererad i dag
så jag grattade med ett blomsterbud + trisslott
(ingen avsändare)
 
och de var vinst på lotten
så kul
(men hon ringde och förstod att de var jag som låg bakom buset)
 
på fm åket vi ut till Erikslund
Lennart behöver strumpor o kallingar
men inte då ...strumpor till st 45 fanns de gott om
men han behöver ju 47 minst....
 
 i dag blev de FEST gröna ärter o stekta köttbullar

 och eftersom de är tisdag så blir de kvällmat på iNTiMAN
 
 tomatsoppa med smak av julen
 
så äntrade Danny Neubecker scenen
 
 

Inga kommentarer: