mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 22 november 2014

nästa vecka finns inte....

kyrkoåret slutar i dag och börjar nästa söndag
aj då så nästa vecka finns inte??
 
 dagen började med att vi packade köttet...
så underbart, känner mej RIK
 Lennart hade länge velat ha fiskbullar i dillsås och nu blev de av
 
 hittade den här Lupinen i rabatten utanför Björkmans bil i dag
 
 så gjorde jag några pannkaksmuffins som reskost
till i morgon
 så blev det pytt på hög nivå då jag länsade alla burkar i kylen
 
tror inte jag visat de färdiga resultatet...men så här blev de
hoppas nu ungarna gillar dom
varma är dom i alla fall
så har jag packat
medicin
 
lite släktforskning
alla laddare och sladdar
 
och så lite garn.. (dock inte den här korgen)

lite popcorn sitter aldrig fel

Inga kommentarer: