mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 januari 2015

redan tisdag


nu ska jag brodera på min nya tovade vantar
 
tyckte dom blev lite korta så jag stickade till en liten mudd
 
 fick ett underbart fågelhus i dag
 
de ser lite tråkigt ut...
köttbullar o stuvad vitkål
vi hade ju inte varit och handlat så de fanns inte så mycket att "pynta" med
 
Dagens dia från -87
 
 ripjakt

 Lillis o Pärzon...vilka drängar
 
 Mormor Hjördis Gunnar Annaeva Lennart och jag
vi ser rätt glada ut
 
 Pärzon o Lillis ser ju också ut att må rätt bra
 
 här är de prisutdelning
 


 Tony o Maria
 
 farbror Hening
 Farmor Astrid Allan o Mormor Hjördis
 ser man på Pärzon tvättar fönster
 
 Jag, Totte och Bruna
 
 jag fyller 40 och Pappa har namnsdag

 Hasse lägger nät
 
 lilla Hannah





 Hannah Mormor Hjördis, Farfar Lasse, Pappa Gunnar, Farmor Majlis, Morfar Elof
 

 

Inga kommentarer: