mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 6 augusti 2015

jag vann.....jag kan....jag ger mej inte!


 ibland är de inte lätt att betala en räkning
 
Försökte betala över nätet... men de ville sej inte..
pengarna ska ju till NORGE...utlandet!
Ringde till Forex NEJ dom har inte den tjänsten
och på SWEDBANK.... ja den tjänsten hade jag ju inte
men efter tre samtal hade jag fått även den tjänsten
och då var de ju lätt som en plätt...
men varför skulle de vara så komplicerat att installera
borde ju bara varit att "trycka" på knappen

efter en halv dag framför dator och i telefon
är nu räkningen betald

 har fixat en nödhjälp för kissnödiga tanter i bil
 
 hade några fiskbitar i frysen
några bitar som legat nästan för länge
men nu ligger dom i våran mage
blev en god soppa
 
 och de är ju torsdag
 
 kväll i byn
 



Inga kommentarer: