mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 8 oktober 2015

då var Lennarts 70års present fixad

Tänk att jag fick nya gardiner för 40:-
var ju på Brödet och fiskarna i går
och i ett tyg som var samma som kuddarna jag redan hade
 
 jag målar på
 
 Tusen Tack Anki
nu kan Lennart ladda sin telefon igen
Han har glömt laddaren i stugan
jag frågade på FB och på 2 timmar hade han en "ny"
 
 ett skott till min vän
ska levereras på måndag
 
 solmos (morot o potatis) och finska grynkorven
 
 så var de fåtöljjakt igen
Tumbo Möbler
inte lätt att hitta en fåtölj som passar min man
 Hallsta Möbeloutlet 
Aders möbler
Riise möbler
Käkeläs möbler
IKEA
alla har fått besök av oss
 
 MIO...där var vi först
 de enda stället där dom har en fåtölj
som är tillräckligt djup och hög
 
 och den här blev de
kommer i början av dec
blir perfekt för Lennart fyller ju 11 dec
 
 en magisk sol
 
pannkaka med kassler o lingon

Inga kommentarer: