mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 22 oktober 2015

dagen föra dagen D

 två limpor har sett dagens ljus
 
 svampsoppa till lunch
 
 och så kom han då på att han ville möblera om....
 
 tog bort MASSOR på kaktusen
för att den skulle få plats
 
 syns inte ett dugg...
 då han flyttade TV:n blev bilden bättre!?!??!!
så den nya kabeln var helt i onödan
men nu är den återlämnad
 
köpte en hållare för käppen
blev ju jättebra
 
 och så kom regnet
 vegpytt...med tillbehör
 
så var ännu en sida klar
 
dubbeldusch =
men tvättar sej TVÅ gånger varje gång
först kl 20 och sen kl 23
så i kväll har jag med andra ord
duschat FYRA gånger...
håret är som svinto och huden som sandpapper
duschat och tvättat håret
med den "underbara" duschtvålen Hibiscrub
och inte nog med de
jag får göra de två gånger i morgon också
innan vi åker till Motala...
vist har jag tur...
 
nu ska jag ta lite te och en macka...får ju äta fram till kl 24
sen blir de två muggar klar SÖT dryck fram till kl 9
söt dryck?? socker i kaffet??
 

Inga kommentarer: