mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 31 augusti 2016

är de första höstveckan??

 flyttar in min salladsodling...lite kallt om nätterna

 att koka saft i Maja ger sina spår i köket
imman på fönstren

 nu är vinbären slut för i år

 har fått lite egna pengar
undrar va de blir för roligt för dom??
Frissan, lägga i spara till resan högen, garn....
eller försvinner dom i de vardagliga handlandet på konsum?

 och vad jag tänker göra denna förmiddag
är nog lite svårt att ta miste på
även om Tobias M skriv rabarberpaj på FB


 TRE ekorrar uppe på fågelbordet samtidigt!
brukar inte gå så bra

 lite ensam hemma lunch

 persilja kan får vilken bondmat som helst att bli rena lyxen

 jag får HJÄRNBLÖDNING på dessa tummar


 om jag skriver om det då....
NEJ DE FUNKADE INTE DE HÄLLER

 när Lennart kom hem blev de Pappa Elows paradrätt..*fniss fniss*

 man kan rosta bröd på många sätt

jag har FIXAT DET
men jag hoppade över lusmönstret i början
mina tummar blir "bara" bruna på toppen

1 kommentar:

truongmuunghenhan sa...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chuyên võng điện máy đưa võng hay võng điện cho bé và chia sẻ kinh nghiệm giúp quý khách biết cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như máy đưa võng loại nào tốt nhất cho giấc ngủ của bé.