mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 11 augusti 2016

i dag kom de INGET regn

 Stella min lilla prinsessa

oj va älsklingen är smutsig

 hon har ju batteri och sladdar i magen och ryggen
dom går inte att ta bort
SÅ OTROLIGT FÅNIGT
på en docka av tyg och plast
men nu har hon fått bada i alla fall

i dag var de Lovas tur att följa med Gammelmorfar
dom var till Morkan (återbruket)
ja ja bilden är från i vintras

när dom kom hem var de lunch
alla får de dom älskar....jag spenat

 Stella tog en liten tupplur och Lova och jag pysslade lite

 så tog barnen och jag en promenad
Lennart klippte gräset






 är öppnas de en affär..

 Lennart skriver upp vad han handlat





 så blev de mat inte ett uns kvar
så i morgon blir de fint väder

 så en liten kvällpromenad



 Lova har haft en dålig dag...
hon får inte spela på Dexters spel (hon har ett eget lika dant)
hon får inte kasta grus på gräsmattan
hon får inte skrika och pipa hela tiden
hon får inte .....
och alla andra är dumma mot henne hela tiden
LIVET ÄR SVÅRT
då tar man till tårar
pressar fram dom




lite kvällsmacka

Inga kommentarer: