mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 19 april 2017

en helt vanlig VARDAG

 vaknade till en mycket vacker morgon
kallt jo vist men vackert
-10°

så var det då vardag igen
och ett varv med tvättmaskinen

 men med på en sida på FB
och där hade någon lagt ut bilder på Palt
så jag blev så himla sugen

 att nått så enkelt kan vara så himla gott

 sol på eftermiddagen men det var lite kallt
men jag kröp mer i sovsäcken
där var det varmt
bara näsan blev kall

 extrapris på frukt
10kr kg på konsum

 det är ju Tisdag och då är det filmkväll
men min mage och kropp sa
STANNA HEMMA
och då gjorde jag det

men Lennart åkte och han lånade Lilian Ryd åt mej

jag passade på att göra färdigt vantarna

och börja på en katt
det var ju så länge sen
måste leta upp mönstret
för att komma igång

 svårt att se men i kväll hade jag 18 snösparvar
alla är inte med men på kortet men många
dom har ju samma färg som marken under fågelbordet

Fotoutmaningen BLANK

1 kommentar:

Ellinor sa...

Frukt är gott men dyrt!Bra att passa på när det är billigt och fruktsallad är jättegott����Kram Ellinor