mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 11 april 2017

hemligheten släpps...

 även om Gullefjun ännu är mycket hemlighetsfull av sej
 så tro de eller ej Pärzon ska bli farfar
och lille man pappa
och jag blir ju gammelfarmor
helt underbart
Lycka till Denice o Niklas


 i dag vet inte vädret vad de vill
snö eller regn
just nu är det 50-50

 Sverige står still en minut
även här hos oss

 men ve och fasa jag ser på kortet att dunen är på avan

 kokt korv och pepparrotssås är inte illa

 ja sa att det var snö o regn
och så blev det sol o varmt

 ja en liten stund innan det började snöa igen
men jag fick färdigt handen på sista vanten
tummarna får vänta till i morgon

 ser lite konstigt ut
det är resterna från böngrytan och pastasnäckorna
som fick en ostsås över sej
och då blev det över till en matlåda till Lennart också
för han ska till Klippen i morgon

 den är inte klar men ändå

om 10 dagar kommer bästa Tina hit
hoppas vi hinner träffas

dagens utmaning en TAVLA

Inga kommentarer: