mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 4 april 2017

vilken avslutning på dagen WOW...

 min frukost... kaffe macka med både kalkon och ost
Mjukkakun från Janne o Monica

 men kolla där KOLTRASTEN har kommit

 Lennart är in till grabbarna på Salströms
och jag funderar över meningen med livet

 Åke kör spårmaskin eller vad de kan heta


 behöver jag skriva vad det är?
Nej jag trodde väll det

 lugn eftermiddag i vårt lilla käll

 och så får jag just veta att jag vunnit en kokbok
tack snälla Amir det gjorde mej riktigt glad

 lite pytt innan vi ska in till byn

kan meddela att det SPÖREGNAR


 så var då kvällens begivenhet igång
man fick prova på att spela på instrument gjorda av is

 inte lätt...

 mycket folk i sporthallen

 Duncan Kemp han kan ju förstås
men å andra sidan tror jag han kan spela på allt

 och så drar så föreställningen igång




 den här lilla tjocke gubben har en jättestor tandpetare
sa ett av barnen i publiken
det måste redas ut
och det visade sej att han har en magisk taktpinne



 ett stort tack till Georg Ridell och Norrbottens big band
tänk att få höra "barnmusik" på "vuxet vis" 

ett bra avslut på en bra dag

Inga kommentarer: