mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 6 april 2017

så mycket KÄRLEK på en dag

 ha ha här har dom inte upptäckt att dom är på fågelhuset båda två
sekunden senare flyger dom takt ut den ena landar mitt i busken

 bofink domherre koltrast och så en ekorre på huset

 fått tid hos ögondoktorn...vi hade tänkt åka hem den dagen
men jag ändrar inte tiden utan vi får åka hem den 2 maj i stället

 måste kolla grönstarren och så ska jag passa på att prata om mina torra ögon
två flugor på smällen
 så var jag på besök till den här underbara familjen

 fick så otroligt god mat

 Marya och Farsid lassade på min talrik
men inte tror ni jag kunde äta upp allt detta
helt omöjligt

 lilla gofian Baran äter som en fluga
 men gurka gick bra i alla fall

 vi passade på att rita lite

 dagens fotoutmaning var ju SIFRA


 så skulle jag hämta Lennart i Klippen
det syns inte men det är en UPPFÖRSBACKE
jag stannade på parkeringen  och gick upp
vågade inte köra i detta

 fick mat med hem till Lennart

 och dessa små godsaker

 till kvällen blev det Isterband som krupit ur skinnet och dillstuvad potatis

efter att ha kollat på Det stora fågeläventyret på svt Play
kände jag att nej nu får det vara nog och kröp i säng
kroppen är lite sliten

1 kommentar:

Ellinor sa...

Vilka goa vänner fu har,tösen är ju jättefin❤❤❤❤Kram Ellinor