mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 22 september 2017

Lurad... eller man ska läsa vad man beställer ...inte bara tro

 Välkommen till oss....våran lilla väg är så fin nu

 svampen vi fick i går är nu klara föra för frysen

 sju påsar till frysen + de vi åt i går och det jag har kvar för att äta i morgon

 hade två skivor kassler

 bottnar en pannkaka med kassler o purjolök

 smaskens 

 en hemlig låda + lite jag beställt

 jag beställde mysli och finn crisp

 men oj va jag blev lurad.... 
det var ju "hårdbröd"

jag som ville ha dessa tunna 
men goda var dom ändå

en liten kålpudding till kvällen

 det går framåt... har maskat av för halsen

1 kommentar:

Ellinot sa...

Hårt bröd är gott men FinnCrisp är kalasgott👍Ha det gott/kram Ellinor