mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 21 september 2017

Måndagen den 20 sep 1971

 Trasigt 
 blir helt
Det är så roligt att laga tycker jag 
även om jag fick sy för hand i dag
en älskad jacka fick nytt liv

 lite härligt fikafrämmande

 och kolla vad jag fick

vi gjorde ett byte dom fick den här hoyan i stället
hoppas nu att dom får se dessa underbara blommor
helt magisk är den när den vill

tänk va rofyllt det är att rensa svamp
vi bara älskar det

 stekt falukorv o stuvade makaroner
och en rejäl hög med svamp/purjolök/persilja   

Ewa V sände en förfrågan om några små röda blommor
och vist ska hon få det
lägger på posten i morgon 


och så var det ju det där om måndagen den 20 sep 1971
då kom han vår älskling 

hipp hipp hurra för världens bästa Pärzon

1 kommentar:

Ellinor sa...

Bebisbilder väcker minnen❤️