mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 17 april 2012

en vanlig tisdag i Yttervik




 Lunch leverkaka sallad och lingon

nybakta mandelkubb

bilden från nätet
tvättat ett fönster
de som var i skuggan

 Lennart har nätat in rabatten
lång näsa på haren...
 jag har ju köpt en ny stekpanna
 så i dag blev de runda ägg parisare och stekta tomater
ja sallad förståss

 när vi skulle åka in till Tärnaby i kväll
så satt en snösparv på snödrivan


 Undrar om herrarna fått syn på en dam....
 och vår egen Oxe
Så har garnet kommit
de LYSLIGA skall bli en mössa till Linus
de andra vet jag inte än

 bilden från nätet
 så var vi in till Sune
 bilden från nätet
 och Astrid
Sune skulle fixa till Malmfjords kniv ...ja de är Lennarts kniv förståss
och så putsade han upp Mammas smycke som Sunde gjort för säkert 30 år sen

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Accepteras inga inlägg ?

Mådde sa...

jag har accepterat alla inlägg jag fått...utom några som varit rena påhopp och sexanspeningar dessutom av folk jag inte känner...Så Bibbi alla inlägg från dej finns med

sen om du skrivit inlägg som inte kommit i min inkorg de kan jag inte göra så mycket åt

tycker de är synd i alla fall
men säg vad jag skall göra???