mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 29 april 2012

sista SÖNDAGEN i april

 kl 3 på natten när jag var upp på toa
var de två harar som tog sej en "nattmacka"

ett gäng fåglar.....
Bergfink Bofink Domherre

Varför hänger dom goda nötterna här
de är ju så svårt att ta dom??

lite ny färg innan kyrkan
 
så var de övning inför nästa söndag
då de blir TV inspelning av div gudstjänster
nyår och trettondag
känns lite underligt att sjunga VINTERNS psalmer
när de är VÅR utanför fönstret

hungrig...hungrig
en burgare med tomat/lök röra
potatis broccoli och lite grönt

 en gråsiska...vet att den är lite suddig men jag tycker dom är så söta

I kväll blev Lennart glad
prinskorv (Inte min grej)

 
en stund i Bastun var skönt
jag blev varm i HELA kroppen

Te och kvällsmacka

 Mina tagetes ... här går de undan

tre dagar inne...och vipps så är de en grön rakborste

Inga kommentarer: