mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 20 juli 2013

en lördag med MÅNGA bilder

 
 
 min sallad växer med full fart
 och så vart min PP klar
stått i ugnen hela natten, bra mat som fixar sej själv
 
 så var de dags för lunch i Boksjön
de var ett regnigt och kallt väder
 
 men palten var god
 
 Robban klämde två Ella Marja åt i alla fall en
medan Johannes var proppmätt sen frukosten
 
 och de  här är min talrik
de har legat en palt på den....
 
 bara disken kvar
 
 så var de lite musikunderhållning på hög nivå
 

 Auktion i rasande tempo
 
 sa ja att de var kallt i dag
 
 och de var skitig väg
(detta är vår bil)
 
 så kommer en stilstudie från restaurang tråden i Yttervik
 












 lax med citronpeppar o potatis
 
 VARNING!!!!
detta är SALT med peppar och surhetsmedel!!!!
 
 så var vi på konsert i Hemavan med en massa duktiga ungar
 




 James
 
 Susanne
 





och när vi kom hem blev de en macka med PP o te

Inga kommentarer: