mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 8 juli 2013

stora känslornas dag

de här gänget skall till Göteborg först
för att sen flytta hem hos hjärtsjuka barn och deras syskon
 
 detta underbara brev fick jag i dag....
jag har inte CANCER i levern
HURRA HURRA jag är FRISK FRISK
 
 Lennart och Göran kämpar på vid klubbstugan
här är de staketet som blir fint
 
lite lunch
potatisbullar o bacon
 
så var de dags för nästa känslostorm
PLÅNBOKEN ÄR BORTA
så var man på botten av alla känslor igen.. 
 
gråter floder
men de hjälper ju inte
 
alla kort är nu spärrade
har ju svensk spärrtjänst...de är ju  bra
men SUCK va de blir bökigt
tre kort, Swedbank-Forx-MedMera
körkortet
frikortet hos läkaren
får ringa till Citypraktiken och höra hur man gör med frikortet
 
 träffade HenkeB med lilla Elin på Westerqvarn
 



 Picko  var också där
 

 efter 4½ timme i ugnen
 
hade nog kunnat vara inne en stund till
men de var ju första gången jag provade detta
blir kul i morgon när den skall ätas
 
om dagen har varit svajig när de gäller känslor
så var i alla fall kvällshimlen
himmelskt vacker
 

Inga kommentarer: