mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 31 juli 2013

sista JULI

 i morse var de STORM och regn 15mm
stolen har blåst flera meter från sitt normala läge
 
 jag vill ha ett större kylskåp!!!
 
 utsikten från soptunnan
 
 köttet har varit i ugnen hela natten
så kokade jag potatisen i skyn
så de blev nästan sjömansbiff
 
 har också fixat lite köttfärsbas
= köttfärs, lök, tomatkross o kryddor
och så har dom gröna ärtorna stått i blöt i natt
och nu kokat i några timmar
 
 vi tog några av Lennarts goda rullrån med till Stefan
när vi var dit på efm kaffe
en mycket trevlig stund
 

och så blev de FEST
grönaärter är de bästa jag vet
 
 och så har jag gjort bokslut för den här månaden
inte kul alls
men de var i alla fall inte minus
de blev 75kr plus
undrar va vi skall fira detta??
 
 

Inga kommentarer: