mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 30 juli 2013

rester och spetsar

 hade lite kyckling PP och lite bacon
+ soltorkade tomater, lök och paprika
 


 de blev sex portionspajer
 
 mina älskade byxor börjar ge upp
 
 men jag vill allt ha dom kvar
 
 så jag köpte lite spets på marknaden á 32kr
 
 jag blev i alla fall nöjd
 
 så kom Lennart hem
han har jobbat hela fm i Västervika med att måla ett hus där
 
 i dag handlade vi i Hemavan
och då får man fika på fICA
dom hade visserligen stängt för 10 min sen
men lyckades ändå sno åt oss var sin kopp kaffe
och Lennart tog även en wiener-bulle
 
 köpte små färska rödbetor
så himla goda
 
blev matjessill till kvällsmat
 
köpte en massa mat till ½ priset
så i morgon blir de matlagning på hög nivå

Inga kommentarer: