mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 24 februari 2014

så var de ny vecka

 när jag vaknade hade kedjan gått av
eller rättare sagt låset gått sönder
 
så var de dags för B12
och jag bad sköterska kolla mina kliande öron
och de var INTE skabb men de var eksem
så nu blir de några droppar
får hämta ut de på apoteket i morgon
 
 så blev de brunch på stan
varm kycklingmacka med sallad
 
 och så kom brevet...jag såg provsvaret redan hos sköterskan i dag
 

 dom blev goda men lite hårda
för länge i ugnen
 
 ärterna har legat i blöt sen i går
 
 så nu är dom kokta
 
 de är nog de bästa jag vet
 
och så har jag bakat lite frökex också

medans jag bakar så sätter Lennart upp infravärme på balkongerna
han ska bara fixa sladdarna så dom sitter snyggare
måste ha mindre klammer säger han
blir ju underbart de här

Inga kommentarer: